Se u vostru imballu hè biodegradabile o ecologicu

O1CN01LncklI23nuDrwBaVS_!!2944327301

U rispettu di l'ambiente diventa oramai una tendenza, di più in più ghjente si ne interessa ogni ghjornu, postu chì simu di pettu à l'elevazioni di i disastri causati da a distruzzione di a natura da per noi. Per noi, cum'è fabbricante di scatula di imballu, spessu ci hè statu dumandatu, se a vostra scatula hè biodegradabile?

Prima, scupremu ciò chì hè biodegradabile?
"Biodegradabile" si riferisce à a capacità di e cose di esse disintegrate (decomposte) da l'azzione di microorganismi cum'è batteri o funghi biologichi (cù o senza ossigenu) mentre si assimilanu in l'ambiente naturale. Ùn ci hè micca dannu ecologicu durante u prucessu.

Allora, vedemu chì materiale avemu usatu per a scatula? Normalmente hè cartone grisgiu, carta rivestita, carta d'arte, colla cumbinata cù vernice di stampa è limitazione.

In realtà quelli chì ùn ponu micca esse biodegradabili sò a colla è a limitazione.

Diciamu a cola prima. Per a maiò parte di a colla aduprata in u mercatu, hè degradabile ma richiede una cundizione estrema. Ma ci sò qualchi adesivi stati inventati, questu hè u nostru bellu futuru di a nostra industria.

Per a limitazione, pudemu sceglie a materia prima senza aghjunghje alcuna limitazione o aghjunghje una limitazione dipinta à l'oliu.

Dunque, in pratica, a nostra scatula di imballu hè ecunumica.


Tempu di posta: Aug-17-2020